Minun elämässäni on sattunut viime kesästä lähtien paljon jännittäviä kohtaamisia. Olen huomannut, että olen alkanut vetämään puoleeni samoille asioille avautuneita ihmisiä. Joskus kohtaaminen on vain jännä tunne, ohikiitävä hetki, jonka aikana katseet kohtaa ja tuntuu, että jotakin liikahtaa sisällä. Uskon, että se on jonkinlainen kohtaaminen sielujen tasolla eikä sen välttämättä tarvitse johtaa mihinkään enempään. Usein olen kuitenkin viime kuukausien aikana saanut myös tilaisuuden tutustua ihaniin ihmisiin, jotka ovat antaneet minulle jotakin ja joille minun on ollut tarkoitus välittää jotakin. Näin kävi esim. eilen illalla, kun kaksi ihastuttavaa neitokaista istui kanssani samaan pöytään. Pian jo kaivoinkin mukana olevat "keijukorttini" esiin ja heti huomasi, että nämä henkilöt olivat avoimia korttien sisältämille viesteille. Tunsin myös selvästi, että tarkoitukseni on tuoda lisäviestiä ja palaset vaikuttivat loksahtavan yhteen niin minun kuin seuralaisteni kohdalla. He saivat ohjausta tiellensä ja minä taas varmistusta sille, että voin luottaa intuitiooni ja vahvistusta niille viesteille joiden mukaan minusta olisi tulossa parantaja tai jonkinlainen ohjaaja.

Jälleen kerran nöyrä kiitos meitä ohjaaville voimille siitä nerokkuudesta ja suuresta rakkaudesta mitä saamme kokea. Tässä hetkessä juuri nyt olen onnellinen

Jos eiliset seuralaiset lukevat tämän (tai joku muu joka haluaa saada minuun yhteyden) niin minulle voi kirjoittaa osoitteeseen:

miisu1912(at)hotmail.fi